Taková starší plechovečka, která umí jet 220km/hod. a na rozjezdech potrápí pár daleko novějších a rádoby výkonnějších autíček namistrovaných majitelů . Jezdí za 7-8l drahého benzínu a je extrémně spolehlivá, což se o majiteli říci nedá , to je slabší průměr ...
Řízení, motor, podvozek.
Honda je známá svou spolehlivostí a výkonem svých aut a motorů. Mám již druhou v pořadí a nikdy nebyly žádně podstatné problémy, jako jsou např. u aut koncernu VW apod.. Když jsem četl recenze vozu Honda Civic r.v.92-95 na stránkách AAA, tak, i když bych to od nich nikdy nečekal, napsali : Spolehlivá a s modely Esi a Vti zábavná a ono je to pravda.
Jednoznačně výkon a podvozek. Vzhled je sice krásný, ale když pak stojíte na semaforech v nablýskané, ospoilerované, krásné Fabii s motorem 1,2 HTP, a vedle vás stojí stará, oprýskaná např. Astra Gsi z roku 1988, která vám ukáže bez problémů záda, je to přinejmenším trapas.
Dělám to kvůli sobě-sobecké. Kvůli pocitům z jízdy, kvůli nadšení z Hondy, ale i kvůli lidem, potěší, když řeknou, že máte hezké autko a poprosí, jestli by jste je nemohli svézt.
Subaru Impreza STi. Auto, které má výkon, podvozek, náhon na čtyři kola, je krásné, spolehlivé a nemusí se vůbec upravovat.
Miluje mne, miluje autko, miluje nás oba, takže asi dobré. A i pomáhá - umývá, leští, vybírá díly a občas si vymýšlí.
Otec - to hučí, jak v tom můžeš jezdit, ty máš tolik peněz? Ale i chválí. Máti - hlavně jezdi opatrně, ať se Ti nic nestane. Už jsme Tě slyšeli z dálky, Tomášku.
Lidé jsou to určitě postižení, ale krásně postižení. Už v tom lítám taky, dovolená nedovolená, důležitá je čirá optika atd,atd.