
David se k Tuning Cupu dostal díky svému členství ve zlínském tuning klubu Streetline. Právě z této party se později vytvořilo pořadatelské jádro dnešního Tuning Cupu. Mělo to ale i své nevýhody, protože Streetline už ve své podstatě nefunguje. To ale Davidovi nebrání v tom, aby občas vypomohl jako porotce. Jeho smysl pro detail se mu v této branži opravdu hodí.
Protože se zajímám o tuning asi 8 let a postupně sleduji jeho vývoj u nás, mám za ty roky "trochu" zkušeností s úpravami svých aut a dost mě lákalo dělat porotce.
Hlavně pořadně promyslet to, co dělám a jestli by nebylo lepší tu věc udělat pořadně, i když je to finančně nákladnější, ale v zavěru se to určitě vyplatí. Potom, co jsem dělal 3 muziky do auta a nakonec až ta 3 byla super (nejdřív jsem říkal, že je to zbytečné a drahé, ale nakonec jsem to tak stejně udělal a vyhodil dost peněz za první 2 úpravy), vím, o čem mluvím. To samé platí o podvozku. Než jen pružiny atd. tak raději komplet podvozek, protože stejně si ho pak koupíte ... :-) můj názor.
Nejdřív jsem měl nové Saxo, které jsem postupně upravil k obrazu svému a myslím, že na tu dobu bylo docela v pohodě :-) změny:komlet podvozek, kola Power Tech 8x14, prahy, lakování lišt, komplet muzika atd. Pak jsem koupil C3 Hdi a už to šlo. Nalakování lišt, kola 7.5x17, čiré zadní lampy. folie, komplet vytlumení a hudba, nakonec podvozek atd. Poslední mazel je žlutá Škoda 1000MB z roku 1966 na nádherných chromových kolech, kterou jsem koupil už takhle upravenou a mám ji čistě pro radost :-)
Vidím to docela dobře, protože je pořád dost bláznu, kteří jsou schopni do auta dát čím dál víc peněz a postupně se ztrací nevkusné úpravy a hodně lidí se drží německého stylu, který mám rád, protože je funční a na denní ježdění. Úpravy stylu kola a podvozek mají něco do sebe :-)