Časopisy

  • XS Mag
  • Autosport&Tuning
  • Power Magazine
  • Chrom & Plameny
Jméno: David Pechanec
Přezdívka: DaveC3
Věk: 30
Auto snů: VW Golf V R32
ICQ: 363038326
Zájmy: auta, squash a internet :-)

David se k Tuning Cupu dostal díky svému členství ve zlínském tuning klubu Streetline. Právě z této party se později vytvořilo pořadatelské jádro dnešního Tuning Cupu. Mělo to ale i své nevýhody, protože Streetline už ve své podstatě nefunguje. To ale Davidovi nebrání v tom, aby občas vypomohl jako porotce. Jeho smysl pro detail se mu v této branži opravdu hodí.

Otázky a odpovědi
Co Tě vedlo k rozhodnutí stát se porotcem v soutěži Tuning Cup?

Protože se zajímám o tuning asi 8 let a postupně sleduji jeho vývoj u nás, mám za ty roky "trochu" zkušeností s úpravami svých aut a dost mě lákalo dělat porotce.

Na co by si podle Tebe měl každý ze soutěžících dát při stavbě vozu pozor?

Hlavně pořadně promyslet to, co dělám a jestli by nebylo lepší tu věc udělat pořadně, i když je to finančně nákladnější, ale v zavěru se to určitě vyplatí. Potom, co jsem dělal 3 muziky do auta a nakonec až ta 3 byla super (nejdřív jsem říkal, že je to zbytečné a drahé, ale nakonec jsem to tak stejně udělal a vyhodil dost peněz za první 2 úpravy), vím, o čem mluvím. To samé platí o podvozku. Než jen pružiny atd. tak raději komplet podvozek, protože stejně si ho pak koupíte ... :-) můj názor.

Tuningem se zabýváš hezkou řádku let. Jaká vozidla Ti prošla rukama?

Nejdřív jsem měl nové Saxo, které jsem postupně upravil k obrazu svému a myslím, že na tu dobu bylo docela v pohodě :-) změny:komlet podvozek, kola Power Tech 8x14, prahy, lakování lišt, komplet muzika atd. Pak jsem koupil C3 Hdi a už to šlo. Nalakování lišt, kola 7.5x17, čiré zadní lampy. folie, komplet vytlumení a hudba, nakonec podvozek atd. Poslední mazel je žlutá Škoda 1000MB z roku 1966 na nádherných chromových kolech, kterou jsem koupil už takhle upravenou a mám ji čistě pro radost :-)

Jak vidíš budoucnost tuningové scény v ČR?

Vidím to docela dobře, protože je pořád dost bláznu, kteří jsou schopni do auta dát čím dál víc peněz a postupně se ztrací nevkusné úpravy a hodně lidí se drží německého stylu, který mám rád, protože je funční a na denní ježdění. Úpravy stylu kola a podvozek mají něco do sebe :-)

Hlavní partneři

Dynamat - nejlepší tlumící materiály na trhu
MAT Servis

Mediální partneři

www.autosport-tuning.cz
www.chromplameny.cz
Skodahome.cz
RelaxMeeting
Abouttuning.cz
www.tuningy.com
Tuning-max
www.extra-tuning.com