< Tuning Party Hradec Králové - pozvánka
03.07.2006 15:40 Stáří: 19 roky
Kategorie: Tuning Cup
Autor: Alesh

Tuning Party 2006 - Komentář


Kombinace nejvyššího koef. 3 pro Tuning Cup společně s Tuning Party v Hradci Králové slibovala velice slušnou účast leštěnek. Tato očekávání se nám vyplnila do puntíku a důkazem toho bylo celkem 71 vozů v soutěži.

Jak jste si mohli určitě všimnout, čekala na vás v Hradci jedna zajímavá novinka. A to komentované Show & Shine, kterou ještě zpříjemňovaly dvě krásné hostesky. Inspirací k tomuto kroku nám byl sraz v Plasech a doufáme, že se vám toto oživení soutěže zamlouvalo. Mohli jste se tak dozvědět spousty informací o vozech našich soutěžících a pořídit mnoho krásných fotografií. V představování vozů budeme samozřejmě pokračovat i na dalších srazech započítávaných do Tuning Cupu.

Ale teď už zpátky k soutěži. Rád bych začal od nejvíce obsazené kategorie, kterou byla Škoda Scene. Sjelo se nám i několik novinek, ale stupně vítězů obsadili staří známí. Nutno podotknout, že rozhodování nám poněkud usnadnil Frančesko, který bohužel díky technickým peripetiím své Octávie nedorazil. Vítězství a 30 bodů si tak odvezl Jan Černý (Škoda Octavia RS) a v souboji dvou nádherných Felicií byl o chloupek lepší Radek Richter před Davidem Friedmanem a jeho RRS.

Další koncernovou značkou byly vozy VW. Zde měli porotci opravdu těžké rozhodování, rozdíly mezi jednotlivými účastníky jsou minimální. Vítězem se stal Jiří Pěnkava (Golf IV), těsně za ním skončil Jiří Parýzek (Golf IV) a z poháru za třetí místo se mohl radovat Ladislav Jelínek (Golf II). V Seat Scene zopakoval své vítězství z Plasů Jakub Řach a stejně zabodoval v Audi Scene i Robert Žák. Tomu se letos sjela zatím největší konkurence, ale i tak všem s přehledem ukázal záda.

Dvě zajímavé novinky byly k vidění v Opel Scene. Tou první byl Opel Calibra ve španělském stylu, se kterým k nám Wojciech Nowak zavítal až z Polska. A výsledek? Jasné vítězství. A ptáte se, kdo že přivezl tu druhou novinku? Do nového kabátu svou Astru převlékl C00per alias Ivo Hercík. Zatím to díky nedodělávkám a pozdnímu příjezdu stačilo na místo třetí. Těsně před něj se vklínil Petr Klimeš se svým Grinchem (Opel Astra).

V Italy Scene jsme měli sice jen tři účastníky, ale postupné vylepšování Fiatu Bravo přineslo ovoce Štěpánu Markovi, který se prodral na vytoužené první místo. Z trůnu sesadil Františka Štoru (Alfa Romeo 33) a třetí skončil Petr Stulík s velice pěkným Fiatem Punto. V Other Scene se díky pozdnímu příjezdu o vítězství připravil Jan Odehnal (MB SL 320, 3. místo). Vítězem se stal Jiří Ruml s ohnivým Trabantem 601 a druhý skončil Michal Škůrek s Mr. Beanem (Mini Cooper).

Ve všech ostatních kategoriích dominovali tradiční vítězové, jako např. Petr Karas (BMW Scene), Darek Haumer (France Scene) nebo David Bielik (Japan & Asia Scene). A kdo vlastně vyhrál prestižní ocenění Best of Best aneb nejlepší vůz srazu? Tento krásný pohár se vezl domů v Audi TT Roberta Žáka. Nutno podotknout, že to tentokrát díky přiostřující se konkurenci už nebylo tak jednoznačné vítězství. Kromě tradičních ocenění jsme na Hradec přichystali i 8 speciálních kategorií. Nejen jejich výsledky, ale i průběžné výsledky naleznete ZDE a bohatou fotogalerii ZDE.

 

Za podporu děkujeme:

Dynamat: nejlepší tlumící materiály na českém trhu

Auto Moto Riegger: prodejce tuningových doplňků, filtrů K&N a vozů značky Suzuki

www.ituning.cz : internetový obchod s tuningových příslušenstvím

www.lestimekola.cz : protože kola dělaj auto ...

Tuning Magazine – mediální partner Tuning Cupu 2006

 

Krátce bych se rád ještě vyjádřil k vlastní organizaci na sraze v Hradci. Informovanost – nedostačující, práce pořadatelů – nedostačující, zásahy proti bezmozkům – absolutně nedostačující, zajištění bezpečnosti účastníků – nulová ... :o(

Vím, že oproti jiným srazům je Hradec spíše party s velkým P, to ale neznamená, že na denním pořádku je požívání alkoholu přímo za volantem, rychlá jízda mezi lidmi a mnoho dalších nepochopitelných věcí. Z hlediska bezpečnosti byla Tuning Party absolutně nedostatečně zajištěna a já byl rád, že jsem nemusel opouštět prostory Tuning Cupu, které jsme si mimochodem před kočovnými nájezdy zejména polských účastníků bránili téměř sami ve dne v noci. Ale nejde jen o Poláky. V Mimoni žádní nebyli a bezpečno tam zrovna taky nebylo. Proto vás ještě jednou prosím, chovejte se jako lidi ... díky.

Příležitost k tomu budete mít na dalším kole Tuning Cupu, které proběhne 15. 7. na Fun Tuning Car Wars v Panenském Týnci. Těšit se můžete na spoustu leštěnek, které určitě namotivuje nejvyšší koeficient 3. Těšíme se na bohatou účast!

 


32.01hst898yzkjtbw7r4kdtrxy7e@mail4u.lt, 25.03.2024 13:07:
id et alias quas sed tenetur inventore adipisci saepe fugit consequatur non repellat et rerum. non neque non incidunt enim et quis repudiandae consequatur sint. maiores libero dolor eos ipsam nisi eve
33.01hst898yzkjtbw7r4kdtrxy7e@mail5u.run, 29.03.2024 17:46:
quibusdam laboriosam quod sint veritatis illo sunt neque molestias neque tempora animi officiis quibusdam sunt nulla. esse distinctio voluptatem harum sed autem aut eligendi non libero tenetur vitae e
35.01hst898yzkjtbw7r4kdtrxy7e@mail5u.pw, 01.05.2024 17:19:
itaque voluptatem voluptatem sunt dolore itaque est id quis optio minus sed rerum. delectus alias facere sed eos ratione sed totam sed earum dolorem eligendi cumque dignissimos temporibus quae laudant
cantrellmechanicfcy5k2+3s953b4p0akg@gmail.com, 04.06.2024 18:36:
placeat veniam asperiores labore illum. dolores sunt unde soluta dolores. eveniet consectetur velit ut eveniet quidem nam expedita voluptas. reiciendis recusandae assumenda non expedita ipsum ea delec
Přidat komentář

* - povinné pole

*




*