Modrásek
Stejně jako Picasso, tak i Radim Socha se zúčastnil prvního českého Tuning Cupu, takže jste ho mohli okouknout skoro na každém srazu. V Tuning Cupu skončil celkově na krásném druhém místě v kategorii Ford. Skoro celý tuning-czech.net team byl na Velkém finále v Budějovicích. Zde jsem si s Radimem domluvil recenzi. Nebyl vůbec proti. Každopádně jsme se domluvili na tom, že focení bude o týden později v Kopřivnici. Počasí krásně vyšlo a snad se Vám budou líbit i fotky. Modrásek, nebo-li Escort XR3i podstoupil zásadní přestavbu už v roce 2003. Samozřejmě před tímto zásadním zákrokem to byla origo XR3i. Jen tak pro zajímavost, před tím měl Radim škodovku. Escorta přestavěl z „hranatého“ modelu na faceliftovanou verzi. Takže docela zásadní změna. A určitě tomu prospěla. Takže takový malý úvod by byl a teď na představení celého vozu.
Přední část má velmi zajímavý design. Kapota je zahlazena, protažena přes čirá světla a chromovanou masku z Ghia verze. Světla mají Angels Eyes a obstaral je Radim u firmy FK Automotive. Nárazník je od Carzone Specials se zavařenými dírami. Byl snížený čelní otvor ke chladiči a komplet předělán. V něm jsou chromované příčky, které dodávají dojem širšího vozu. Každopádně je to originální design bumperu. Dá se i tvrdit, že na naší české scéně takový nenajdete. Otvory pro mlhovky byly vyplněny nerezem, ve kterém je hlava ufona. Jak říkám, skoro celý vůz je jeden velký originál. Přesvědčíte se o tom sami. Po bocích jsou „žlábky“ pro přívod vzduchu k brzdám. Je na čase se posunout k boční části vozu. Střešní žlábky byly zavařeny a tak díky tomu je střecha bez nerovností. Nehledejte zde zrcátka M3 nebo nějaké podobné. Radim se rozhodl pro zrcátka z modelu 2000. A podle mě udělal dobře. Kličky zůstaly stejné, jen zmizely zámky. Dokonce i některé boční prolisy zmizely. Nedá se říct, že je Escort zcela zahlazen ... kompletní recenzi naleznete ZDE.
Převzato z www.tuning-czech.net.