< Tuning Salon Brno 2008 - spuštěn oficiální web
31.08.2008 20:45 Stáří: 17 roky
Kategorie: Tuning Cup
Autor: Alesh

Tuning Fajn Party Panenský Týnec - komentář


2x zlatá = 2x vítězství

Václav Hejduk - Ford Capri

David Zedník - Škoda 110LS

Best of Best

Ani tentokrát nechyběly naše hostesky ...

... a moc jim to slušelo

Čas letí jako voda a sraz v Panenském Týnci u Prahy ukončil základní část soutěže AZ pneu Tuning Cup 2008. Výsledky srazu definitivně určily sestavu soutěžících, kteří si to mezi sebou 27. září rozdají na Tuning Salonu v Brně. A jak to vlastně v Týnci vypadalo? K tomu se vrátíme v následujících několika řádcích.

Díky termínové kolizi s jedním z největších slovenských srazů, který se ve stejné době uskutečnil v Piešťanech, jsme neočekávali příliš velkou účast soutěžících z Moravy. Většina postupových míst do Brna totiž byla rozdána již před Týncem, a tak se tentokrát Moraváci mohli vydat jiným směrem. I přesto se v Týnci ukázalo 76 řádně registrovaných soutěžících.

Ten úplně nejlepší mohl být pro někoho překvapením. No vlastně částečně překvapený byl při vyhlášení i on sám. Karel Buzický začal se svou totálně předělanou Škodou Favorit jezdit AZ pneu Tuning Cup až v letošním roce. Auto má řadu odpůrců i zastánců, ale jeden fakt je neoddiskutovatelný. Veškeré úpravy jsou provedeny naprosto precizně a je radost se na tak dobrou práci podívat. Při neúčasti několika dosavadních favoritů soutěže se tedy nakonec nejvíce radoval Favorit červený :-)

To, že nejobsazenější kategorií byla opět Opel Scene, už nemá asi smysl opakovat. Zajímavý je ale určitě fakt, že hned tři vozy z první čtveřice se bohužel díky malému počtu účastí na finále nepodívají. Je to velká škoda, protože Jaroslav Majer (Vectra A), Štěpán Kolek (Vectra A) i dlouholetý matador Petr Klimeš (Astra F) jsou tím nejlepším, co Opel Scene nabízí. Tito ale i další soutěžící, které potkal podobný osud, ale ještě nemusejí věšet hlavu. V hale nám ještě nějaké místo zbývá, a tak se třeba někteří z vás dočkáte (i když mimo soutěž) čestné pozvánky.


Generální partner:

Hlavní partneři:

Těm z vás, kterým se zamlouvají starší vozy, určitě nemusíme představovat Oldies Scene, tedy kategorii pro auta roky výroby 1978 a starší. Nejlepším "historikem" byl tentokrát Oldřich Chvalina před Petrem Odlevákem (oba Škoda 1000MB). Ty na stupních vítězů doplnil ještě nádherný Ford Capri Vaclava Hejduka. Místo čtvrté obsadil David Zedník, který si tak na poslední chvíli zajistil účast na finále v Brně.

Právě Tuning Salonem Brno teď žije celý náš organizační tým. Do začátku akce zbývá necelý měsíc a my se budeme snažit o to, aby se všem na finále AZ pneu Tuning Cupu líbilo. Kromě toho je pro vás už nyní připraveno finále dB Dragu, iMiss autofun s velice zajímavými a odvážnými módními přehlídkami, tuningový sraz nebo Lowrider Show. Více informací naleznete na www.tuningsalon.cz.

  • výsledky srazu v Panenském Týnci i konečné výsledky základní části ZDE
  • fotogalerie z Panenského Týnce (přes 400 fotek) ZDE

32.01hst898yzkjtbw7r4kdtrxy7e@mail4u.lt, 25.03.2024 13:07:
id et alias quas sed tenetur inventore adipisci saepe fugit consequatur non repellat et rerum. non neque non incidunt enim et quis repudiandae consequatur sint. maiores libero dolor eos ipsam nisi eve
33.01hst898yzkjtbw7r4kdtrxy7e@mail5u.run, 29.03.2024 17:46:
quibusdam laboriosam quod sint veritatis illo sunt neque molestias neque tempora animi officiis quibusdam sunt nulla. esse distinctio voluptatem harum sed autem aut eligendi non libero tenetur vitae e
35.01hst898yzkjtbw7r4kdtrxy7e@mail5u.pw, 01.05.2024 17:19:
itaque voluptatem voluptatem sunt dolore itaque est id quis optio minus sed rerum. delectus alias facere sed eos ratione sed totam sed earum dolorem eligendi cumque dignissimos temporibus quae laudant
cantrellmechanicfcy5k2+3s953b4p0akg@gmail.com, 04.06.2024 18:36:
placeat veniam asperiores labore illum. dolores sunt unde soluta dolores. eveniet consectetur velit ut eveniet quidem nam expedita voluptas. reiciendis recusandae assumenda non expedita ipsum ea delec
Přidat komentář

* - povinné pole

*




*