
Radim je dalším nováčkem v řadách poroty, který ještě minulý rok patřil mezi velice úspěšné soutěžící. Ale práci poroty už částečně zná, vyzkoušel si ji na pár akcích, které se do Tuning Cupu nepočítaly a testy prošel na výbornou. Málokterý porotce si lehne na mokrou zem, aby prozkoumal každé zákoutí soutěžního vozu. Před Radimem opravdu nic neschováte ...
K tomuto rozhodnutí mě přivedla spousta okolností. Hlavním důvodem ale je, že na letošní rok určitě nestihnu postavit svého Escorta. A jelikož mám upravená auta rád a chci se nějakým aktivním způsobem zúčastňovat srazů i dále, tak proč to nezkusit z druhé strany barikády. A navíc jako loňský soutěžíci jsem měl k soutěži nějaké výhrady, zkusím prosadit nějaká vylepšení a změny. Navíc se taky těším na to, že potkám spoustu nových lidí a kouknu autům pěkně pod kabát.
No tak u mě je to hlavně styling, čistý, nepřeplácaný a bez extrémů, ale auto by mělo i trochu jet a být pohodlné.
Používat kvalitní materiály a dodělat věci pokud možno do detailu - to je podle mě to hlavní. A opět použiju již dvě hodně otřepané fráze. Méně je někdy více a taky kola dělají auto ...
Určitě ano, názor na tuning se postupně vyvíjí. Když si dnes vzpomenu na své první auto, tak se musím smát. Byla to 120 s obřím křídlem a šachovnicí po celém autě. Pak přišel Escort RS a další Escort, se kterým jsem loni soutěžil. Mám ho čtyři roky a taky si prošel vlnou polepů a benzinkového tuningu. Teď jsem vše trochu přehodnotil a auto jsem rozdělal úplně s tím, že ho s Radkem Richtrem celé překopem do jiného stylu. No uvídíme, co z toho za rok vyleze ...